header

Delivery

bonk.hr dostavlja proizvode i usluge na području Republike Hrvatske. Vaša pošiljka je osigurana od gubitka u dostavi na cijelom području dostave.

Više o našoj usluzi dostave proizvoda možete dobiti na broju telefona 091 603 2649 (cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema mobilnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika) ili e-mail adresi [email protected] 

Uvjeti dostave

Dostava se vrši do primatelja pošiljke. Dostava se vrši putem prijevozničke tvrtke (GLS) koja obavljaja usluge transporta. U suradnji sa svojom prijevozničkom tvrtkom bonk.hr nudi pouzdanu i fleksibilnu uslugu dostave do krajnjeg primatelja. Tehnika dostave do krajnjeg primatelja se vrši u sljedećim koracima:

1. Rano obavještavanje primatelja paketa o dostavi putem e-maila ili sms-a!

2. Putem linka dobivenog u e-mail ili sms obavijesti, primateljima je na raspolaganju širok izbor opcija za dostavu paketa, čak i prije prvog pokušaja isporuke.

3. Tri pokušaja dostave.

Dostupnost dodatnih opcija dostave prije samog slanja pošiljke ili nakon prvog neuspjelog pokušaja dostave:

             - Dostava na izvornu adresu, ali na određeni datum.

             - Dostava na drugu adresu.

             - Dostava i odlaganje paketa na određenom mjestu bez dokaza o isporuci (POD)

             - Osobno preuzimanje paketa u GLS područnom skladištu (depo-u).

             - Odbijanje preuzimanja paketa.

Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 400 kn. Za naručenu robu u iznosu manjem od 400 kn, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 25,00 kn.

Prijevoznička tvrtka (GLS) dostavlja proizvode ili usluge u roku od maksimalno 72 sata od preuzimanja pošiljke u skladištu bonk.hr (ne računajući vikende i praznike). Iznimka su otoci gdje se dostava vrši u roku od maksimalno 96 sati od preuzimanja pošiljke u skladištu bonk.hr

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

4. A gdje je moja narudžba?! 

Status narudžbe možete jednostavno pratiti na svom bonk.hr profilu putem jedinstvenog broja (koji ćete dobiti u Potvrdi narudžbe), a koji je ujedno i broj Vašeg paketa. Uđite u svoj bonk.hr profil i kliknite na link „Narudžbe“ kako bi provjerili trenutni status vaše narudžbe te dodatno provjerili Vaš jedinstveni broj paketa ukoliko je isti predan na dostavu. Nakon što je prijevoznička tvrtka (GLS) preuzela pošiljku, pomoću Vašeg jedinstvenog broja paketa možete vrlo lako provjeriti trenutačnu lokaciju Vašeg paketa na sljedećem linku – https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke.

Detaljan mehanizam dostave od trenutka preuzimanja paketa u skladištu bonk.hr od strane prijevozničke tvrtke (GLS) bi išao sljedećim koracima: 

Korak: Informacije na početku otpreme

bonk.hr zaprima narudžbe, priprema otpremu i putem sustava za otpremu GLS-u prenosi uobičajene podatke o paketu – uključujući i e-mail adresu te broj mobilnog telefona primatelja. Na taj način se aktiviraju opcije fleksibilne dostave. GLS putem e-mail poruke i/ili sms-a obavještava primatelja o predstojećoj dostavi kao i o standardnom vremenskom okviru dostave. GLS također šalje poveznicu, koja primatelje neposredno vodi na GLS-ovog upravitelja dostave (Delivery Manager) gdje oni imaju mogućnost odabira između nekoliko opcija dostave prema vlastitim željama i potrebama.

Korak: Obavijest o očekivanom vremenskom okviru dostave

Ujutro, na dan dostave kad dostavljač skenira paket, primatelju se automatski šalje druga obavijest putem e-mail i/ili sms-a, koja sadrži 3-satni vremenski okvir očekivane dostave. Poruka također sadrži telefonski broj dostavljača i službe za korisnike. U tom se vremenu GLS-ov upravitelj dostave (Delivery Manager) više ne može koristiti.

Korak: Ponuda različitih opcija dostave na izbor

U slučaju da je prvi pokušaj dostave neuspješan, primateljima se automatski šalje obavijest putem e-maila i/ili sms-a. Poruka sadrži poveznicu koja neposredno vodi na GLS-ovu stranicu upravitelja dostave (Delivery Manager) gdje sve opcije za dostavu stoje na raspolaganju, i gdje primatelji ponovo mogu odrediti što će se dalje dešavati sa paketom.